EstoniaMaintenance of box transformerIntegriti dan faedah bersama

  • masa pelepasan:2024-01-31 19:00:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:595
  • Penerangan pantas:

    Estonia,Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi,EstoniaSuhu maksimum

Kandungan artikel

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi,EstoniaSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyak, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

EstoniaPembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah,EstoniaBagaimana untuk memilih pengubah kuasa, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder,EstoniaMinyak Transformer ditenggelamkan, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.


EstoniaMaintenance of box transformerIntegriti dan faedah bersama



Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Sebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Sebab penyegelan yang buruk, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Selamat datang untuk bertanyaPengubah kuasa

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?


EstoniaMaintenance of box transformerIntegriti dan faedah bersama



Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Laporan pemeriksaan kualitiSolusi bunyi pengubah jenis kering

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

EstoniaBerapa banyak pengubah kuasa

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

EstoniaMaklumat produk lain
  • VigevanoPlatform jembatan naikApa pendapat kamu

    VigevanoPlatform jembatan naikApa pendapat kamu

  • IngolstadtJembatan boardingPilih alasan yang berhemah

    IngolstadtJembatan boardingPilih alasan yang berhemah

  • IngolstadtLift gunting bergerak sepenuhnyaApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah

    IngolstadtLift gunting bergerak sepenuhnyaApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah

  • IngolstadtVilla keluarga dan lifIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal

    IngolstadtVilla keluarga dan lifIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal

  • BanehPengubah jenis kotak 800informasi produk

    BanehPengubah jenis kotak 800informasi produk

  • LancePlatform angkat kecil hidraulikCara membaiki selepas kakisan

    LancePlatform angkat kecil hidraulikCara membaiki selepas kakisan

  • LanceProdusi jambatan naikCuaca cerah, harga spot melemah terlebih dahulu dan kemudian naik

    LanceProdusi jambatan naikCuaca cerah, harga spot melemah terlebih dahulu dan kemudian naik

  • WatfordJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapMempunyai fungsi dan ciri asas yang lain

    WatfordJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapMempunyai fungsi dan ciri asas yang lain

  • segera:Peringatan: Maklumat EstoniaMaintenance of box transformerIntegriti dan faedah bersama memberi anda EstoniaMaintenance of box transformerIntegriti dan faedah bersama oleh syarikat kami, perkhidmatan EstoniaMaintenance of box transformerIntegriti dan faedah bersama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk EstoniaMaintenance of box transformerIntegriti dan faedah bersama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian EstoniaMaintenance of box transformerIntegriti dan faedah bersama. EstoniaMaintenance of box transformerIntegriti dan faedah bersama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di EstoniaMaintenance of box transformerIntegriti dan faedah bersama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!